Velkommen til Radonkonferansen 2021

Norsk radonforening (NRF) ønsker velkommen til Radonkonferansen 2021.

Radonkonferansen er en viktig arena for oppdatering av relevant informasjon, erfaringsutveksling og en mulighet til faglig påfyll gjennom interessante og relevante foredrag. Målgruppen for konferansen er derfor alle som berøres av radonbaserte tjenester, enten det er kunder, leverandører, premissgivere eller andre relevante aktører.

Konferansen arrangeres i forbindelse Bygg Reis Deg-messen på Norges varemesse, Lillestrøm. Programmet favner bredt og omhandler både generelle temaer som helseaspekt samt arbeidet med ny nasjonal radonstrategi, men også mer konkrete temaer som ny sertifiseringsløsning inne radonområdet og praktisk arbeid med radon i kommuner. I tillegg får vi en oppdatering vedrørende nye anvisninger knyttet til radonsikring i bygg.

Vi håper du synes programmet er interessant og oppfordrer deg til å melde deg for faglig påfyll og oppdatering om hva som skjer innen området.

Last ned program for Radonkonferansen 2021 her.

Påmelding:

Medlemmer: Kr. 900,-